2012.09.08 (szombat)

 2012.09.09. 21:13

A fejemet fogom, hogy mit műveltem. Gondoltam egy kis tortázással megúszom. Inkább hasmenés lett belőle másnap a sok kajától. Frankón hozzászoktam a kis madár adagokhoz,erre nesze. (hiába nem szedtem sokat semmiből) Nagyon kész voltam. 

 

Reggeli: kis szelet sajtos kenyér

Ebéd: Húsleves, rántott hús és sajt krumplipürével

Nass: torta,sütike...ez az amaz

Vacsora: és utóbb tudtam meg,hogy házibuliba vagyunk hivatalosak,ahol sütögetés lesz. Így fél pár virsli fél szelet kenyérrel. ????????????

Tehát az uzsonna végül is megvolt egész nap.

 

Azt sem tudom mennyi folyadékot ittam. Azt tudom,hogy  a vendégségben (Ahol szülinap volt persze) csak ásványvizet ittam,de könyörgöm....

 

De kaptam egy nagyon jó tippet, hogy hogyan kerüljem el ezeket a baleseteket. :) ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesslady.blog.hu/api/trackback/id/tr54765224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása