2012.09.17 (hétfő)

 2012.09.18. 09:24

Egy jól sikerült napot nem ronthattam el a kajálással. :) És tényleg nem volt gond. Még akkor sem, amikor a szüleim jobbról-balról este 9-kor bundás kenyeret majszoltak. Kínáltak: "csak egy falatot" és én nem-et mondtam. 

Reggeli: kornspicz kifli teavajjal, tejeskávé

Ebéd: pulyka pöri nokedlival

Uzsi:----

Vacsora: 3 db kisebb zöld alma

Nass: 2db mogyorós-meggyes sütike :)

 

2,5 liter víz, este egy bögre tea :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesslady.blog.hu/api/trackback/id/tr344785114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timmy80 2012.09.19. 08:31:07

Bundááás kenyér! :D NYammmiiii! :D Ügyi vagy! :)

Fitnesslady 2012.09.19. 21:44:23

Köszi és már reggelinek sem fogadtam el. Ettem a saját kiflikémet. :)
süti beállítások módosítása