Mérleg

 2012.09.13. 09:24

Biztosan ismeritek a jelenetet,mikor Garfield rááll a mérlegre. Na úgy éreztem én is magam. :D                                                                                                      

Nem szerettem ráállni, mindig azt mondtam, hogy tiltja a vallásom.  :) 

Majd 4 hete körülbelül rámerészkedtem barátoméknál a mérlegre és ott az a drága 84,4 kg-ot  mutatott, valamint kiírta a testzsír százalékomat is,ami 40% volt. A testem majdnem fele csak zsír volt???????????????

Na mondom ezt neeeeeeeeeeeeeem. 

És ma reggel, gondoltam poénból ráállok az itthonira. 78,4 kg-ot mutatott. Azt hittem nem jól látok. :) Csak egyszerűen örülök. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesslady.blog.hu/api/trackback/id/tr24774199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timmy80 2012.09.13. 18:56:33

Szuper!!! Nagy gratula Neked!!! :)))
süti beállítások módosítása